Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Felkod 10102 vid export av löneunderlag

Tjena, jag hittar inget svar på varför jag får felkod 10102 på alla anställda när jag exporterar lön? Har testat att göra exporten igen ett par timmar senare med samma resultat.

8 SVAR 8
Naturligtvis
MEDLEM

Samma problem uppstod för mig igår och testar idag med men får bara felkod 10102. Jag har testat exportera en anställd, men det verkar inte hjälpa. Jag har testat minska perioden till en dag, men det gör ingen skillnad.

Naturligtvis
MEDLEM

Testade även exportera en tidigare löneperiod som jag tidigare lyckats göra export av. Samma felkod uppstår nu för denna period.

Ta bort och lägg tillbaka kopplingen till löneprogrammet så funkar det igen.

Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @FredrikLundgren 

Jag hittade ett par likande ärenden där det löst sig efter att man har gjort om kopplingen. Testa det och annars ringer du supporten på 0470-70 60 00 så hjälper vi dig. 

Japp, det funkade som jag skrev tidigare.

Iwarne
MEDLEM

Ska man behöva göra detta varje månad? Får samma felkod ännu en gång...

Samma här, får göra det varje gång.

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej! 

Tråkigt att höra att detta uppstått för er även denna månaden. Jag förstår att det blir ett hinder för er. Vi fortsätter felsöka och jobba på en lösning så fort vi kan. Uppstår det just nu så är det fortfarande lösningen ovan som funkar, annars ringer ni in till oss på telefon 0470-70 60 00 så hjälper vi till. 

Tack för ert tålamod! 
/Ebba