Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Det var det lilla @LinnéaBäckström. Härligt att jag kunde hjälpa dig 🙂 Hoppas att du får en superfin helg! /Tinne
Okej. Då gör jag så.Tack så mycket. 😃
Hej @JennyAhlrot Tack för att du kontaktar oss och välkommen som ny forummedlem 🙂 Vi har bollat din fråga internt och landat i att du helt enkelt inte redovisar det alls på lönen då det är en skattefri förmån och därför undantas från skatt och eventuella arbetsgivaravgifter. Dock vill vi att du kontrollerar detta även med Skatteverket. Själva har vi inte fått något ställningstagande från Skatteverket om att detta ska redovisas i AGI:n och på lönebeskeden. Dock funderar vi på vad ni har haft 13051 till idag? Om vi har någon annan användare här i forumet med erfarenhet i ämnet och som kan hjälpa Jenny är ni varmt välkomna att hoppa in i tråden. Ha en fin dag! /Tinna
Hej @Anneli Sv Tack för att du kontaktar oss. Det låter som en utmärkt idé att frångå Excelberäkningar och istället använda en digital körjournal och integrera den med Lön 600 för att effektivisera och förenkla. Jag rekommenderar att du kikar på vår tjänst Visma Utlägg Pro. Där har vi elektronisk körjournal som fungerar med Automile, Infobric Fleet, Paydrive Sense och Volvo On Call. Läs mer på vår hemsida om Visma Utlägg. Vill du bolla tankar och idéer så rekommenderar jag att du slår en signal till supporten för Visma Utlägg som kan berätta mer om hur det fungerar rent praktiskt och, om du så önskar, hjälpa dig igång. Ha en fin vecka /Tinna
Tack Tina för svaret. Då blir det komp istället.