Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @norrebo För att lämna ett förbättringsförslag till våra utvecklare av Visma Lön gör du så här: I Visma Lön finns en knapp som heter Förbättringsförslag lokaliserad en bit till höger om mitten av programmets header. Klicka på knappen och du länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Tack för att du tar dig tid att lämna ett önskemål till oss. //Tinna
Hej @C J V E Stort tack för att du tog dig tid att återkoppla i tråden. Detta kan säkert hjälpa någon annan medlem som går i samma tankar. Önskar dig en fin föräldraledighet med de/den viktigaste i livet. //Tinna
Hej @ullabritt Då tolkar jag dig som om du kommit vidare och inte behöver ytterligare hjälp i detta ärendet 🙂 Ha en fin kväll! //Tinna
Hej @Fd medlemTack för att du hör av dig till oss med en fråga. Det känns som om du har semestervillkor 30 valt på de anställda där semesterskulden inte stämmer. För att nolla semesterskulden nu när du redan har hanterat detta manuellt kan du skapa en lönekörning och använda snabbvalet Semester, ersättning och markera att semesterersättningen ska betalas ut. På nästa rad lägger du manuellt in löneart 3232 och skriver in beloppet men negativt tecken i beloppsrutan. Anledning till att du har beloppet kvar på semesterskuldlistan är för att du inte använde snabbvalet Semester, ersättning. Vill du att vi visar dig i ditt program är du välkommen att kontakta vår kunniga support. Ha en fin dag och välkommen tillbaka till forumet. //Tinna
ja, det tyckte jag också. det ska ej ändras när man har fyllt i 30%.mvhElizabeth