Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

På väg mot ett mer digitalt lönearbete? Varför inte passa på att effektivisera tidsregistrering och frånvarohanteringen på företaget?
Hej Annica,Stort tack för hjälpen och ber om ursäkt för sen respons. Trots dessa tider så är det full fart på vårt lilla familjeföretag. Var inne på lönearter förra månaden också, men det var den sista lilla detaljen att lägga in beloppet under "Gäller för år 2020" som fick det att fungera.Tack och trevlig kväll!Camilla
Hej Anna, Våra löneprogram har inte stöd för beräkning av ferielöner men däremot finns det en integrationslösning, Skolboxen för beräkning av ferielön som jag vet att flera av våra kunder som tillämpar ferielön använder sig av. Precis som Carina skriver rekommenderar även jag att du vänder dig till er arbetsgivarorganisation eller fackliga avtal med frågor rörande hur beräkningarna ska se ut så att allt blir rätt och riktigt. Önskar dig en fin dag! /Tinna
Hej@Lenasekonomi Vi har en utskrift som passar ditt önskemål. Utskriften heter ackumulatorlista och den finner du under Utskrifter och Spårning- Utskrifter. När du valt ackumulatorlista så kan du bocka i annan period och välja den period du önskar. Tryck på knappen urval så öppnas en ny ruta där du direkt väljer knappen "Välj flera". Scrolla i listan och välj Bruttolön,skattegrundande och tryck ok. Nu kan du välja knappen förhandsgranska så kommer du få ut samtliga anställda och deras bruttolöner. Om du har mer frågor eller vill ha hjälp att komplettera ackumulatorlistan så får du gärna kontakta vår support på 0470-706200. Vänligen Jesper
Tyvärr finns den inte kvar. Bara telefon somgäller.
Awesome