Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Tina__43! Beroende på vad ni har för behov och hur avancerat tidssystem ni vill ha så tror jag att antingen Tid ( Tid & Projektplanering eller Anställd kan passa er. Båda programmen finns som appar ochgår att använda med Visma Lön. Tid/Tid & Projektplanering är ett lite större tidssystem med projektredovisning där du har möjlighet att överföra tidsregistreringarna till löneprogrammet. Om det låter intressant kan du läsa mer omTid/Tid & Projektplaneringdär du även kan boka in dig för en demo. Du kan ävenkontakta vår duktiga support om demon om du önskar. Jag vill även rekommenderaAnställd, därkan anställda registrera sina tider, se övertid, frånvaro och semester samt komma åt sina lönespecifikationer. Vi hjälper dig mer gärna om det dyker upp några frågor kringsystemen.Vill du komma i direktkontakt med en säljare hittar du kontaktuppgifterna här. Önskar dig en fin helg! /Tinne
Hej Tina__43! Jag förstår det som attavdraget dulägger in blir ett belopp som istället betalas ut till kunden, stämmer det? Filen du tarutfråntidssystemet är det som styr hur det ser ut pålönekörningen i Visma Lön. Du behöver i första hand kontakta er integrationspartner, dåde kanhjälpa eratt ställa in rätt inställningar i tidsredovisningsprogrammet. Det dukan göra inne i löneprogrammet är att kontrollera om tidskoderna stämmer överens med det som finns i ert tidsredovisningsprogram. Tidkoderna finnsunder Arkiv - Inställningar - Företagsinställningar - Integrationer. För att sammanfatta så är det alltså er integrationspartner som du skavända dig till här. Åtgärderna behöver justeras i tidssystemet, vilket beror på att informationen som finns därdär påverkar utfallet i Visma Lön. Jag hoppas att detta kunde ge dig lite mer vägledning över hur du ska gå tillväga. Om något känns oklart eller om du har andra funderingar är du självklart välkommen att återkomma. Önskar dig en trevlig helg! /Tinne
Jag tycker inte du ska bry dig om att det är fel i löneprogrammet - gör en manuell verifikation i bokföringen och för över hela det felbokade beloppet till rätt konto. Se sen till att det blir rätt i löneprogrammet från och med nu.
Hej Anna! Jag tycker att det är så bra att du hör av dig och kollar upp vilka möjligheter som finns i våra tjänster och program. Det ger mig möjlighet att berätta lite om vårt tidssystem med projektredovisning som heter Tid /Tid & Projektplanering där du har möjlighet att överföra tidsregistreringarna till löneprogrammet.Om det låter intressant kan du läsa mer om systemet här där du även kan boka in dig för en demo. Ha en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet. Tinna