Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Har du en olåst lönekörningdär den anställda ingår så får du meddelandet "Det finns olåsta lönekörningar för den anställda" när du ska skapa arbetsgivarintyget. Om du vill testa och inte vill göra det i ditt riktiga företag rekommenderar jag att du öppnar övningsbolaget och testar där. Då kan du låsa och greja utan att något blir förändrat i ditt skarpa företag. Önskar dig en fin dag! /Tinna
Härligt att det fanns en lösning i djungeln av alla frågor och svar 🙂 Trevlig helg! /Tinna
Ja, vi kör fortfarande 600 och hoppas på att denågon gång ser till att det går att köra ATK i pengar.Vi har Industriarbetsgivarna och de har inte ATK på OB ochövertid i det avtalet.Vi är inte så många anställda så det går att köra excel bredvid.Det finns även en annan sak som inte fungerar i 600 jämförtmed lön special och det är om det är olika % för koll och tjm iavtalet.Det går bara att i systemet lägga in en procentsats.Detta gör att man av den anledningen också behöver ha egnalönearter för att det ska räkna rätt.Lönearterna som vi lagt upp är kopplade till lönearten för självalönen och det bör enligt mig inte vara något problem att ävengöra detta för olika OB lönearter.
Hej Davor och alla ni som är en fena på kollektivaavtalet Byggnads! Det vore fint om någon som av som själva följer Byggnads ville berätta om hur ni har löst det och ge lite tips till Davor som ofta hjälper andra här i forumet. Det skulle göra oss glada så välkommen att höra av er! /Tinna