Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Annica,Stort tack för hjälpen och ber om ursäkt för sen respons. Trots dessa tider så är det full fart på vårt lilla familjeföretag. Var inne på lönearter förra månaden också, men det var den sista lilla detaljen att lägga in beloppet under "Gäller för år 2020" som fick det att fungera.Tack och trevlig kväll!Camilla
Hej Anna, Våra löneprogram har inte stöd för beräkning av ferielöner men däremot finns det en integrationslösning, Skolboxen för beräkning av ferielön som jag vet att flera av våra kunder som tillämpar ferielön använder sig av. Precis som Carina skriver rekommenderar även jag att du vänder dig till er arbetsgivarorganisation eller fackliga avtal med frågor rörande hur beräkningarna ska se ut så att allt blir rätt och riktigt. Önskar dig en fin dag! /Tinna
Tyvärr finns den inte kvar. Bara telefon somgäller.
Använd personvariabler för enklare beräkningar!
Hej Alltiallo, Det är först när arbetsgivardeklarationen skapas som arbetsgivaravgifterna efter nedsättning beräknas så när du skapar den anställdas lönebesked så har inte nedsättningen skett och den berör inte den anställda utan endast företaget. I avsnittet Varför visas inte tillfällig nedsättning av arbetsgivaravgifter på lönebeskedetkan du läsa lite mer om detta. Hoppas denna förklaring kan underlätta. /Tinna