Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Sofie,Va roligt att ni funderar på att använda Visma Min Lön. Vi har samlat all information du kan behöva på vår hemsida och där finns instruktioner och filmer men även länkar för att ladda ner appen till era telefoner.Här hittar du information om hur du kommer igång med Min Lön för företaget och hur du kommer igång med Min Lön som anställdÖnskar dig en fin dag!/Kristina
Hej peddan,Just gällande hyresersättning så har vi ingen skriven hjälp eller rekommendation om hur du ska hantera detta så jag rekommenderar att du kontrollerar detta med Skatteverket. Har du tid och lust får du gärna återkoppla till oss här i forumtråden så kan vi tillsammans lära oss mer och hjälpa många fler.Tack för att du skriver i forumet! /Kristina
Hej,Detta är nu rättat.Väljer du att registrera 2 timmars frånvaro så är det även det som kommer synkroniseras över till lön när man arbetar med säsongsarbetstid.Ha en fin dag!
Hej!Det går bra, du lägger in den anställda med Oregelbunden arbetstid och hon kan då stämpla in och ut och registrera sin frånvaro precis som andra anställda.Du kan läsa mer om det här: Oregelbunden arbetstid »