Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Aha! Då ska vi nog hitta någon upplösning som funkar!
Hej Camilla,Är inte helt säker på vad du menar men jag tänker att då du skriver timlön så har den anställde semestervillkor 10.Beräkningsformeln av semesterdaglön för semestervillkor hittar du härHa en fin dag och återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar/Susan
Hej Ola,Om du går in under Personal - Anställda - dubbelklicka på en anställd - fliken 1, Personuppgifter - i rutan Anställningsnummer kan du ändra och därefter Spara.Ha en fin helg/Susan
Detta fungerar INTE med Byggnadsavtalet. Jag blir förvånad, då jag läser om attdetta "problemet" fanns redan för 5 år sedan ochfått förfrågningar om detta till Er. Har arbetat med lön Special och där finns den. Men tyvärr ska ju inte Specialen uppdateras efter 2017. Procentsatsen går att lägga in. Men lön 600 kanINTE boka upp det upplupna från varje anställd med ett bokföringskonto till bokföringen, tycker jag är dåligt. Det finns ju "tidbank", varför inte lägga till "penningbank" för upplupna ATF?Nu bokför jag med SIE-fil till bokföringen från lönerna, men måste manuellt lägga till upplupna ATF i bokföringen. Man ska inte behöva bokföra manuellt efter överförd filsändning till bokföringen.Ni marknadsför fel och blev uppriktigt sagt ledsen när jag upptäckte bristen på lön 600.