Detta fungerar INTE med Byggnadsavtalet. Jag blir förvånad, då jag läser om attdetta "problemet" fanns redan för 5 år sedan ochfått förfrågningar om detta till Er. Har arbetat med lön Special och där finns den. Men tyvärr ska ju inte Specialen uppdateras efter 2017. Procentsatsen går att lägga in. Men lön 600 kanINTE boka upp det upplupna från varje anställd med ett bokföringskonto till bokföringen, tycker jag är dåligt. Det finns ju "tidbank", varför inte lägga till "penningbank" för upplupna ATF?Nu bokför jag med SIE-fil till bokföringen från lönerna, men måste manuellt lägga till upplupna ATF i bokföringen. Man ska inte behöva bokföra manuellt efter överförd filsändning till bokföringen.Ni marknadsför fel och blev uppriktigt sagt ledsen när jag upptäckte bristen på lön 600.