Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Då är mitt förslag att du kollar med supporten om det inte går att läsa sig till det i instruktionerna.
Det är korrekt!Tex om hon arbetat 100% under intjänande året och sedan gått ner till 50% vid uttag av semester hade det blivit tvärtom. Lägre semesteravdrag och högre semesterlön.
Svarar mig själv. Ja, man måste lägga in den som en återkommande lönerad.
Hej!@Stuntamåleri Först och främst, kontrollera att du inte av misstag har lagt in ett datum som är mer än ett år äldre än löneperiodens slutdatum. Kontrollera också att semesterårsavslutet är genomfört. Beroende på vilken typ av avvikelse du registrerar kan fel period orsaka problem med beräkningarna. Om du har kontrollerat båda dessa punkter och fortfarande har problem, rekommenderar jag att du kontaktar oss via supporten på 0470-70 60 00så att vi kan titta närmare på ditt ärende. Vi hjälper dig gärna!