Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Eva!Detta är inget som är planerat just nu men jag tar vidare det som ett önskemål.Ha en fin dag!/Ebba
Hej!Jag skulle gissa på att det är för att vi följer Skatteverkets önskemål kring rapporteringen. Här kandu se att det är antal kilometer som ska rapporteras.Ha en fin dag!/Ebba
Hej Eva! Det går inte att skapa helt egna lönearter men du kan kopiera en befintlig löneart och göra lite olika inställningar.Inne i Löneinställningar - Lönearter så klickar du på knappen nedan för att kopiera en löneart. Här kan du göra olika justeringar. Hoppas att detta var hjälpsamt.Ha en fin dag!☀️/Ebba
Hejsan!Det går att använda en löneart som heter manuella tillägg/avdrag på lönen men det är inget jag rekommenderar. När du använder programmets funktion för beräkningen blir det rätt i bakgrunden såsom rätt bokföringskonton samt AGI.Hör av dig vid fler funderingar!/Ebba
Hejsan!Jag hoppar in här i tråden med ett tips om att boka lönespecialist med oss om du känner att du behöver extra stöttning och hjälp med beräkningar/ ställa in programmet helt utefter era behov. Här kan du boka via vår hemsida.Annars håller jag tummarna att du får bra tips här i forumet för att komma vidare. Specificera gärna mer vad det är som inte stämmer så blir det nog enklare att svara på.Ha en fin eftermiddag!/Ebba