Hej Andreas,
Jag har hört mig för bland kollegor som har mer erfarenhet inom ämnet än vad jag har och det svar jag fått är att detta beror förmodligen på en fjärrskrivbordsinställning. Min rekommendation är att du vänder dig till din it-tekniker så löser hon/han det säkert.
Ha en fin dag!
/Tinna
Hejsan!
Vi kikade på en faktura som du skickat till denna mottagare och ser att den innehåller tomrader. Detta brukar stoppa hos mottagaren om de använder sig av Peppol.Min rekommendation är att du tar bort dessa rader på fakturan du skickat. Är det så att du har fortsatta problem så får du gärnakontakta oss på supporten via chatt eller telefonså tittar vi på det tillsammans för att komma fram till en lösning. 🙂
/My
Hej Lars!
Jag är lite osäker på var i fakturautskriften du menar. Men du kan, precis som Tinna sa, skapa en artikel som heter montagekostnad och lägga in den på fakturan precis som du gör med övriga artiklar. Blir det rätt då? Återkom gärna annars så ska vi se om vi kan lösa det åt dig.
Med vänlig hälsning
Lisa
Godmorgon Davor,
Jag skapade ännu mer osäkerhet gällande ditt organisations- och kundnummer. Joanna har förberett ett ärende och jag kommer be en kollega att kontakta dig under dagen.
/Tinna