Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej, och tack för snabbt svar. Det ser ut som att det nu fungerade bättre. Dock dök det upp lite andra fel som ev. kan beror på andra inställningar i det skarpa företaget jämfört med övningsbolaget, ska prova att justera lite bland inställningarna. Återkommer om det dyker upp några andra konkreta problem. Mvh/ Christian
Hej! Jag behöver lite mer utförlig information av dig för att kunna hjälpa dig. Vilket program är det du jobbar i när du gör dina avstämningar? I vilket program är det du matar in allt för hand? Beskriv gärna lite mer detaljerat vilka program du lägger in de olika uppgifterna i så hoppas jag kunna hjälpa dig vidare.
Strålande svar, då vet jag. Det jag misstänkte att min bokning bara var enbent, men ska fixa till 2440/1930 bokningen så bör allt vara under kontroll. //S
Hej!En rensning av gamla dokument kan absolut vara medicinen när det går trögt på det sätt du beskriver, speciellt om du upplever samma problem som på din gamla dator. Här finns en instruktioner för rensning av dokument:http://www.vismaspcs.se/visma-support/visma-administration-1000/Default.htm#arbetsgangar/rensning.htm
Denna film visar hur du hämtar program från vår hemsida: