Hej! Av erfarenhet vet vi att VPN-tunnel inte fungerar bra att använda i nätverk med Administration. Vi rekommenderar istället att du använder en Terminal Server-lösning i så fall. Sedan kan ni via användarinloggningen i Administration styra vilka delar i programmet som lagerpersonalen ska komma åt. Terminalserver-lösningar är inget som vi själva tillhandahåller utan hänvisar vidare till en IT-leverantör. Via länken nedan kan du få hjälp med att hitta företag som kan hjälpa till nära dig: http://kampanj.vismaspcs.se/af/
Hej igen! Tyvärr så sparas inte dokumentet i någon säkerhetskopia utan tar man bort filen så försvinner kopplingen i programmet också. Jag ändrar din fråga till en idé och tar den vidare till vår utvecklingsavdelning /Anna
Hej! Om jag förstår dig rätt blev det något fel på urvalet av medlemmar vid utskriften. Kan du beskriva mer vilka urval som gjordes för att jag ska få en bättre bild av vad som hänt?
Hej! Om det ligger en betalning registrerad tar du bort den under Arbeta med - Kundfakturor. Gå in på kundfakturan och på fliken Spårning. Där kan du markera den felaktiga, ej journalförda inbetalningen, och klicka på soptunnan. Därefter kan du göra om inbetalningen med rätt datum. Återkom gärna om du undrar över något mer!