igår
1Gilla
Hej Helene, hur ska jag kontakta er för att få riktiga svar? Er support var inte insatt i frågan och den "insatta" personen som kontaktade mig via mail tillförde ingen som helst information (se inklippt svar från supporten nedan). Det var återigen ett "politikersvar". Min ståndpunkt är att man följer ingångna avtal och det gör ni inte med denna förändring. Ni marknadsförde så sent som i början av 2025 bl.a följande för paketet jag redan har betalat: (Källa: https://web.archive.org/web/20250102194556/https://vismaspcs.se/produkter/bokforingsprogram) Fakturor är ett underlag, de ska därmed tolkas automatiskt av er (utan extra kostnad eftersom det ingår i tjänsten). Jag ser tre utvägar ur detta för er: Återbetala hela den erlagda avgiften för året. Håll er till avtalad funktionalitet tills nuvarande avtal går ut. Dra tillbaka införandet av avgiften. Jag är inte intresserad av en tjänst med fler mikrobetalningar. Hade det upplägget framgått vid tecknandet av tjänsten så hade jag valt en annan tjänsteleverantörer. Svaret från supporten:
... Visa mer
2025-07-02
09:06
Idag så funkade det. Samma adresser som igår, så det var nåt fel hos Visma/Spiris.
... Visa mer
2025-07-01
12:42
Om man har ett försystem som t.ex Rillion, gäller det då också? Då är fakturorna redan färdigtolkade. Det borde bara vara om man använder tolkningtjänsten i Spiri, är det någon som vet?
... Visa mer
2024-05-02
08:13
Hej @PeterM
Stort tack för att du återkopplade. Många gånger är det lösningen så toppen att du testade.
Ha en fin dag
/Tinna
... Visa mer