Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @MorganPersson Välkommen som ny forummedlem. Jag tolkar dig som om du har problem med e-postleverantören som inte tillåter automatiska vidarebefordringar om mailadressen inte är verifierad. I så fall kanske alternativet att skicka e-faktura skulle kunna passa bättre. E-fakturor är ett säkert och smidigt sätt att hantera fakturor som ofta innebär färre tekniska problem jämfört med e-post. Mer information finns på sidan Så skickar du e-fakturor i Visma eEkonomi och i hjälpavsnittet Skicka e-fakturor Vill du ha ytterligare information eller hjälp att komma igång, tveka inte att kontakta vår supportavdelning. Vi hjälper dig gärna!
Svarar mig själv! Hittade! det gick ju. Bara att klicka på den svaga grå raden för bokningen när man öppnat fakturan. Då kommer det fram så man kan lägga in antal månader. Yes!I o med att texten var så 'grå' och det stod "Fakturan är inte periodiserad", trodde jag att det inte gick.
Stort tack!
Ja gör det och om du uppdaterar mig på lösningen sedan blir jag glad. /Tinna
Hej @CarinaM_ Stort tack för att du delar med dig. ⭐Vi hoppas att detta snart är löst /Tinna
Awesome