Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@EvaH72!Tack för din fråga. Du kan alltid starta om via Inställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter. Läs mer om att göra en omstart här. När du sedan startat om kommer du få starta upp ditt bolag igen på ny kula. Nämnvärt är att hela ditt eEkonomi startas om och inte bara ett räkenskapsår eller liknande.Hoppas detta är till din hjälp!🙂
Hej@steiner!Tack för din fråga. Vi har haft lite avvikande öppettider på supporten under mellandagarna och runt jul/nyår. Vill du komma i kontakt med någon över telefon så vill jag att du kikar här! Jag kan försöka hjälpa dig här om du vill men då skulle jag behöva vet om du har en aktiv bankkoppling och med vilken bank du isåfall har den aktiva bankkopplingen mot. Du kan också läsa här, angående attSkicka betalning av leverantörsfaktura med aktiv bankkoppling.I vissa fall behöver du signera och slutföra betalningen i internetbanken efter att den fått status "Mottagen av bank".Vad gäller konteringen i att Summa debet och Summa kredit har samma belopp så är det helt rätt, differensen ska alltid vara noll och då balanserar alltså din verifikation.
Tack snälla och gott nytt år!
Hej @Emmpihoch varmt välkommen till forumet, och till Visma eEkonomi! Kort och gott: Momsrapporten tittar egentligen enbart på din bokföring så det du behöver tänka på när du bokför manuellt är att du anger korrekta momskoder i dina verifikationer. Om du har dina fakturor och underlag direkt i Visma eEkonomi får du en hel del hjälp av programmet gällande momskoder och momsrapporter, men detta är inget krav för att du ska kunna få fram en korrekt momsrapport. Kika gärna in på vår integrationssida, för att se över om det går att koppla ihop ditt journalsystem med Visma eEkonomi. Dyker det upp fler frågetecken är du varmt välkommen att återkomma till oss här på forumet, eller ringa vår fantastiska support.Önskar dig ett gott nytt år och en god fortsättning!
Awesome