Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan@CarinaM_!Tack för din fundering. Idag har vi ingen funktion för detta - aytt kunna ta ut en pdf på skickade betalningar i efterhand. Det går i dialogrutan när du ska exportera din betalningsfil men inte i efterhand. Brasklapp: I vissa fall och vissa banker går det där att ta ut den informationen, men hur eller med vilka banker det går med vågar jag inte lova.Jag lyfter det gärna vidare som en förbättringspunkt. Och glöm inte - om du kommerpå något annat som du saknar eller behöver är du välkommen att registrera det som ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare via Feedback och Förslag inne i eEkonomi.Ha nu en fin onsdag, Carina.
Hej@CarinaM_och@Numbers_and_Friends. Precis som sistnämnde skriver, vi upplever just nu ett par felmeddelanden i Visma eEkonomi. Jag vill be er vänta på nya besked eller testa igen om en stund. Vi har koll på felen och jobbar just nu för att få det fixat så snabbt som möjligt. Här är en forumtråd tills vidare.Väl mött.
Ursäkta sent svar, men stort tack för återkopplingen!
Toppen, tack så mycket för svaret 🙂
Hej@MatsEngström!Om du ställer dig under kundfakturor i ditt program och sedan på "Obetalda kundfakturor". Där har du "Hantera flera kundfakturor". Väljer du det kan du där ställa in påminnelse-belopp, hur du vill skicka påminnelserna och för vilka fakturor.Hoppas det hjälper dig vidare i ditt ärende. Ha en fortsatt fin måndag!
Awesome