Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@Therese Jansson! Om du har en bankkoppling så skickas alla fakturor (även i annan valuta) till din bank via en betalfil från Visma eEkonomi. Läs mer om bankkoppling här!Väl mött.
Ok, då är detta 'nytt'. När jag skulle göra det för ett par år sedan kanske, så skulle jag gå på leverantören enligt Visma.
Hej@Karin63! Tack för din fråga.När du väljer att matcha en bankhändelse medAvdragen bankavgiftdå kommer programmet att bokföra 1930 (kredit) och6570 - Bankkostnader (Debet) och detta gör alltså programmet med automatik när du angett för programmet vilket belopp som är den avdragna bankavgiften.Varma hälsningar!
Hej@Rolf Ericson! Här kommer en bild från mitt Visma eEkonomi där jag visar vart denna lilla ruta finns: AntonMartinsson_0-1728914696791.png
Hejsan@Bandar!Du ska få börja kika på dina bokföringsförslag under dina inställningar i programmet. Dubbelkolla där vilket "Användningsområde" som finns valt på dem du letar efter. Vill du bokföra ett Övrigt Uttag, då väljer du det som användningsområde - annars syns de tyvärr inte där du nu letar.🙂Funkar det fortsatt inte, även fast det är rätt användningsområde, då vill jag att du slår vår grymma support en signal för vidare felsökning.Väl mött och lycka till!
Awesome