Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack för svar! Ska kontakta supporten.👍
Hej@Joel55! Jag ser inte att något blivit rapporterat kring detta än. Vi vill gärna kolla vidare på ditt problem för vidare felsökning. Slå en signal till vår grymma support så hjälper de dig vidare. Tack för att du delar med dig!Väl mött.
Hej@daniels!Jag ser att@Numbers_and_Friendshar svarat och det är helt korrekt. Men det stämmer också som du själv skriver - att du behöver välja 0% moms som artikelkontering på den artikel som ska faktureras utan moms. Gäller det alla artiklar, då rekommenderar jag att du markerar alla artikelar ute till vänster i "artikel-listan". Sedan kan du välja "Hantera flera artiklar" längst nere till vänster och där välja 0% moms på alla dina artiklar.När du gjort det så kommer det längre inte räkna någon moms på dina fakturor.Ha det nu så bra och hoppas du får till det som önskat.
Ingen förbättring skulle jag säga. Däremot gick det att bli av med momsen, men exakt hur jag gjorde minns jag inte nu, kan kolla i programmet och se om jag kommer på nåt, annars får nån från Visma svara på det.Tyvärr är eEkonomi absolut inte gjort för föreningar, vad Visma än säger. Det gamla programmet Visma Förening var det, men tydligen ville man inte underhålla detta och la helt enkelt ner det utan att ersätta det. Riktigt tråkigt.
HejNär du skapar artiklar som ska användas i din fakturering väljer du artikelkonteringar som är momsfria t ex Tjänster 0% moms eller Varor 0% moms.Vänliga hälsningarRoffaK
Awesome