Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Det är en ekonomisk förening så det kan ju förklara saken.Tack för hjälpen, detta lyckades jag inte läsa mig till i hjälptexterna.
Hej @Sarah2014 Tack för att du kontaktar oss. För att korrigera ett felaktigt betaldatum på en leverantörsfaktura i Visma eEkonomi kan du göra följande: Gå till Kassa- och bankhändelserVälj den bankhändelse som är felaktigKlicka på Ångra matchningNär matchningen är ångrad, välj Ändra bankhändelseAnge det korrekta betaldatumet och spara ändringarna Hoppas detta hjälper! Om du behöver mer hjälp, tveka inte att slå en signal till supporten så hjälper vi dig gärna. /Tinna
Hej @Jennifer Tack för att du delar dina förslag om produktförbättringar med oss. Vi uppskattar din feedback och har tagit det vidare internt. Har du några fler önskemål om förbättringsförslag är du varmt välkommen att lämna dem direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via en knapp längst ner till vänster i sidopanelen som heter Feedback och förslag. Välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @Gabbisen Det är tråkigt att höra att du har problem med skanningen. Här är några generella tips för att förbättra resultatet: Belysning: Se till att du har god belysning när du skannar kvitton. Naturligt ljus eller starkt inomhusljus fungerar bäst.Bakgrund: Använd en kontrasterande bakgrund för att scannern lättare ska kunna identifiera kvittot. En mörk bakgrund kan hjälpa om kvittot är ljust.Positionering: Håll kameran rakt ovanför kvittot och försök att hålla den stadigt. Se till att hela kvittot syns i skanningsfönstret.Rengör linsen: Smuts eller fingeravtryck på mobilens lins kan påverka bildkvaliteten. Torka av linsen innan du skannar. Kika gärna på filmen Fota och koppla underlag från Visma Scanner i Visma eEkonomi där min kollega Anton ger tips och berättar om funktioner i appen. För att få in ett mailat kvitto i Visma eEkonomi på ett enkelt sätt kan du följa dessa steg: Ladda ner kvittot till din datorLogga in på Visma eEkonomi och välja Inköp - BildunderlagKlicka på Lägg till bildunderlag Här har du flera alternativ såsom: Dra och släpp filen direkt till rutan.Klicka på "Bläddra" för att hitta och välja filen från din dator. Hoppas att detta hjälper dig och annars rekommenderar jag att du slår en signal till vår support. Ha en fortsatt fin eftermiddag. /Tinna
Hej!Om bolaget har bankkoppling (den uppdaterade versionen) så delas betalningen upp från bankgirocentralen och varje inbetalning redovisas på var sin rad. Så det är inget problem om du har bankkoppling.
Awesome