Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack för snabbt svar! 🙂
Tyvärr väldigt otydligt. Så länge man inte kan markera och kopiera text och belopp på bilderna i eEkonomi kommer vi inte att betala något extra för att få in underlagen. Det är ofta vi måste lägga in OCR nummer manuellt och då är det här ingen hjälp alls.
Hej @FN-Management Tack för att du uppdaterar oss så kan vi hjälpa någon annan i samma situation framöver. Får jag någon ny info i ärendet så uppdaterar jag självklart dig. Ha det fint /Tinna
Börja med att kolla saldona i slutet av varje månad från årets första till nu. stämmer saldot den första månaden går du vidare till den andra. Stämmer det fortfarande går du vidare till tredje. Stämmer det inte går du igenom alla transaktioner i den månad diffen uppstått och bockar på båda sidor det som stämmer överens. Till slut kommer du att hitta någon eller några poster som inte finns på båda ställena och då rättar du dessa. När sedan den felande månaden stämmer går du vidare på samma sätt tills alla månaderna är genomgångna.
Hej @NathalieViotto Välkommen som ny medlem i forumet! Jag testade själv och kunde inte heller skriva ut bilden direkt. Det verkar som att det inte är tänkt att man ska arbeta på det sättet. Om du ändå behöver en fysisk utskrift av bildunderlaget, kan du ta en skärmdump, mejla den till dig själv och sedan skriva ut den. Det är inte den smidigaste lösningen, men det är det förslag till lösning som jag kan komma på. Du kan också kontakta programsupporten som brukar ha smarta lösningar på det mesta. Ha en bra dag! /Tinna
Awesome