Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Johan_Eriksson Välkommen som ny forummedlem. När ni registrerar en ny användare rekommenderar vi att ni först loggar in och skapar ett lösenord för användaren. Om ni inte redan har gjort det, kan ni klicka på "Glömt lösenord" för att skapa ett nytt. När lösenordet är skapat kan ni logga in på webben med BankID. Observera dock att det inte går att använda BankID för att logga in i appen Visma Scanner. För att använda appen måste ni logga in med e-postadress och lösenord, vilket gör det viktigt att ni skapar ett lösenord som fungerar både på webben och i appen. För att kunna logga in i Visma Scanner-appen behöver ni alltså generera ett lösenord, vilket kan göras via "Glömt lösenord" på webben. Om ni stöter på problem med inloggningen i appen, är ni välkomna att kontakta vår telefonsupport så hjälper vi gärna till. /Tinna
På rättelsen så väljer du Matcha - Övrig insättning - Egen kontering - konto 2650 👍
Hej @JennyPenny Det är svårt för mig att svara på men den information jag har fått från våra specialister stämmer helt med det som min kollega Anton skriver lite högre upp i tråden dvs det är kolumnerna som styr om formatet på rapporten blir liggande eller stående. Vill du att supporten kikar på det är du självklart välkommen att slå oss en signal. /Tinna
Hej @ZwedenAdvies För återkommande fakturor kan du välja månadsvis, var 3:e månad, var 6:e månad eller årsvis. Om din kund har behov av veckovis återkommande faktura rekommenderar jag att du registrerar det som ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare via Feedback och förslag enligt bild nedan. Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @K_thulin Välkommen som ny forummedlem. Valet "betalt med egna pengar" finns endast för företagsformen enskild firma. Läs gärna tråden Betalat inköp med privata pengar i ett aktiebolag - tänker att du bör kunna hantera det likadant i ditt handelsbolag. Lycka till och ha en fortsatt fin dag. /Tinna
Awesome