Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Jon-Mikko Tack för att du kontaktar oss. Ja, om du väljer alternativet "skicka som brev" i Visma eEkonomi Smart, så hanterar Visma hela processen åt dig. Det innebär att Visma automatiskt skriver ut fakturan, lägger den i ett kuvert, frankerar och skickar den med posten till din kund. Du behöver alltså inte själv skriva ut fakturorna eller skicka breven. Funktionen att skicka e-fakturor finns redan inbyggd i ditt program och i hjälpavsnittet E-fakturor har vi sammanställt information som hur det fungerar både att skicka och ta emot fakturor i Visma eEkonomi. Lycka till och ha det fint. /Tinna
Hej @forestav Tack för att du kontaktar oss. Jag rekommenderar att du kontaktar Visma Amili direkt via mejlet du har fått för att be om en förklaring. Om de hänvisar dig vidare till oss på Visma Spcs, rekommenderar jag att du vänder dig till vår programsupport för att få bästa möjliga hjälp. Jag hoppas att allt löser sig och att du får en fin vecka! /Tinna
Jättestort tack, helt missat denna funktion.
Hej!Kollade i Ekonomiöversikten igen. Efter en dryg vecka så ser nu de ändrade resultatenheterna ut att finnas där!/Mats
Hej @Helena80! Det du måste göra är att bokföra lönekörningarna i Lön Direkt i kronologisk ordning för att kunna byta beräkningsmetod på den anställde. Även om bokföringen sker i Speedledger så behöver du ändå bokföra det i eEkonomi/Lön Direkt för att det ska gå. Där av skulle jag rekommendera dig att arbeta med både lönen och bokföringen i Lön Direkt och i eEkonomi.Annars får du exportera en SIE-fil under Inställningar - Import och Export eller göra det manuellt i Speedledger. Det viktiga är att du har klickat på bokför i Lön Direkt helt enkelt. Ha det fint! // Anton
Awesome