Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Daniel Hellmark Det är möjligt att skapa två lönekörningar samma månad för samma person, men det är viktigt att noga kontrollera skatten. Arbetsgivardeklarationen kommer att inkludera alla utbetalningar för den månaden, så det är viktigt att vara extra uppmärksam på skatten. Om skatten verkar bli för hög eller för låg, kan du justera detta med lönearten "Extra skatt" inne på lönebeskeden. Ha en fin dag. /Tinna
Hej @Ellge_ Tack för att du hör av dig till oss. Det jag kan komma på är att du kanske har skapat dina kunder innan du gjorde ändringen i företagsinställningar? Om du registrerar en ny kund så kommer så hämtar Visma eEkonomi det betalningsvillkor som är förvalt under Inställningar - Företagsinställningar - Faktureringsuppgifter. Programmet ändrar aldrig, och kan inte ändra, betalningsvillkor för en befintlig kund automatiskt. Eller har du kanske kopierat en befintlig faktura med betalningsvillkor 30 dagar och glömt ändra till 10 dagar? Tycker du inte att det stämmer rekommenderar jag att du slår en signal till supporten så får vi självklart undersöka detta närmare. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Hej piabard1Om det är på en betald kundfaktura, så kan du gå till fakturan och öppna denna. Gå sedan ned till "skicka eller skriv ut", här finns alternativet "Skapa betalningsbekräftelse som PDF" då skapas denna som du kan skicka till kund./Gunilla
Hej @Caroline10 Tack för att du kontaktar oss. Om du letar upp den sålda tillgången i listan och klickar på Historik så kan du sedan klicka på den senaste händelsen och välja Ångra. Hoppas att detta hjälper dig och om du vill att vi visar i ditt program så är du alltid välkommen att slå en signal till vår support. Ha det fint /Tinna
Awesome