Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tar mig friheten att utan inbjudan komplettera svaret från Tinna.Jag har full förståelse för att man vill undvika utgifter, det är rätt och riktigt. Trots det vill jag vara jobbig och verkligen starkt rekommendera att man har ett separat Företagskonto hos banken. Ja, det kan kännas lite konstigt speciellt när man är enskild näringsidkare (enskild firma) där företagets pengar ändå är ens egna pengar. Men det är ännu värre när den privata ekonomin och företags ekonomi även håller till på samma konto. Försök att separera det.//En glad bokföringsamatör som i 20 år nog gjort alla misstag man kan göra som egenföretagare...
Okej, jo jag förstår och jag använder helst 7510 också som standard.Ibland används 7512 för detta.Var bara lite irriterande att texten på 7510 inte gick att ändra - att det står "31,42%" i rubriken. I övrigt är det ju okej 🙂
Hej @Ellge_ Det är jätteviktigt att detta blir rätt och därför rekommenderar jag att du slår en signal till supporten så ska vi se över dina inställningarna. Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Om programmet bara varnar kan du strunta i varningen och göra korrigeringen ändå om det då blir rätt. Om det rör ändring på bankkontot är det nog därför du får en varning.
Tack för svaret, jag kör på som nu, och ser vad som händer när det ackumulerade beloppet kommit upp i över 1000 kr. (Och det sker sannolikt ganska snart, då jag troligen inom ett par månader ävenkommer att betala ut "ordinarie" lön, utöver förmånen)
Awesome