Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Matte57 Tack för att du kontaktar oss. Visma Lön Direkt är ett tillval i bokföringsprogrammet Visma eEkonomi.Tjänsten kopplas på direkt i ditt program under knappen Appar och tillval. Varje Lönebesked kostar 39 kronor - inga extra kostnader tillkommer. Innan du aktiverar tjänsten kan du läsa mer om den här. Om du har anställda i ditt företag rekommenderar jag att du istället använder vårt mer kompletta löneprogram Visma Lön Smart där du får hjälp med automatiska beräkningar för semester, sjukfrånvaro och annat annat. Läs mer och jämför lönebeskedet i Visma eEkonomi och löneprogrammet Visma Lön Smart i hjälpavsnittet Jämför Visma Lön Direkt och Visma Lön Smart Ha en fortsatt fin dag /Tinna
Hej @MatsEngström Tack för att du delar dina synpunkter och förslag för produktförbättringar med oss. Vi uppskattar din feedback och har tagit det vidare internt. Har du några fler önskemål om förbättringsförslag är du varmt välkommen att lämna dem direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Trevlig helg /Tinna
Tack för hjälpen!
Hej @Fd medlem Tack för att du kontaktar oss. Det är lite svårt att veta exakt vad du menar med att du får fel kontosaldo i december. Om du syftar på saldot på ditt bokföringskonto 1930 (eller motsvarande konto) bör vara identiskt med det som visas på banken. Saldot som visas i Kassa/Bankhändelser-vyn när alla transaktioner är inlästa bör stämma med bankens saldo. När alla bokföringstransaktioner är slutförda bör saldot på banken, saldot i Kassa/Bankhändelser, konto 1930 och informationen på startsidan för likviditetsprognosen vara överensstämmande. Kanske menar du att du har fel kontosaldo på dina egna bankkonton? I så fall kan du följa instruktionen Överföring mellan egna bankkonton Hoppas något av detta kan hjälpa dig /Tinna
Hej, jag hade gjort en 'fejk-kreditfaktura' (bokför på samma konto som du kört in intäkten på) och sen kört den mot restbeloppet på fakturan.
Awesome