Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Ingen fara, det låter bra! Tack för ditt svar:)Jovan
Hej igen @Leif W och tack för att du återkopplar, hoppas att du har haft en fin helg! Vi kan självklart hjälpa dig att lösa detta, men lösningen ser lite olika ut beroende på dina förutsättningar. Därför vill jag be dig att slå en signal till vår programsupport så undviker vi missförstånd och så hjälper vi dig gärna i den supportkanalen istället. När du fått kontakt kan du ange ditt ärendenummer 00425045 till mina kollegor så får de lite bakgrund till ärendet. Återkom gärna till oss i tråden när du har fått hjälp så ser vi att det löst sig för dig. Önskar dig en fin måndag! /Tinne
Tror jag löste det själv, det är första året i Aktiebolaget som ska avslutas. Så då finns det inget ingående anskaffningsvärde. Så jag fyllde i det under inköp istället.Fick nämligen felmeddelande på aktiekapitalet med att ingående balans var 0. Så jag sökte runt här på forumet och hittade hur man skulle lösa det. Då slog det mig att det inte finns någon ingående anskaffningsvärde heller. 🙂
HejDu ska gå vidare till "Årsredovisning/Deklaration". Se varningstexterna som ren information.Vänliga hälsningarRoffaK
Hej,tack för snabbt svar och för din hjälp.Då låter jag det vara och förstår det som att det inte kommer vara ngt problem att köpa en julgåva iår när det är dax 🙂Tack för hjälp,Med vänlig hälsning, Anders
Awesome