Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Markus1 Tack för att du kontaktar oss. Jag antar att det är på Startsidan i eEkonomi du menar, i likviditetsprognosen. Här syns alla aktiva kassa och bankkonton du har under Inställningar - Kassa och Bankkonton. Man kan dessvärre inte inaktivera kassakontot i programmet, därför kommer det synas på startsidan även om du inte bokför något på kontot. Vill du se en förändring är du välkommen att lämna ett önskemål direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi via knappen längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en fin dag /Tinna
Hej @Fd medlem Välkommen som ny forummedlem. I Visma eEkonomi kan du inte ställa in att en faktura ska attesteras av 2 olika attestanter, utan alla som kan attestera i programmet kan attestera alla fakturor. Jag vet att många kunder har önskemål kring attestflödet i programmet och du får gärna lämna förslag på programförbättring direkt till våra utvecklare. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en fin eftermiddag /Tinna
Hej Rolf @KABE Husbilsklubb Nu har vi fixat till ditt forumnamn och önskar dig en härlig vintereftermiddag 🙂 /Tinna
Hej @fredde_54 Förstår att du blir fundersam men vi hjälps åt. I tråden Kan ej matcha lön med lönebesked ger min kollega Anton en lösning som fungerar även för dig. Den 23/11 är det datum pengarna har blivit dragna på banken men det blir bokfört den 24/11 i Visma eEkonomi i och med att du valt den 24/11 som utbetalningsdatum. Vill du att vi är med dig och visar är du alltid välkommen att slå supporten en signal. Ha en fin eftermiddag. /Tinna
Hej @Magnus71 Tack för att du hör av dig. Detta ska normalt sätt inte hända. Men om transaktionen av någon anledning inte har importerats från Skatteverket kan du manuellt lägga till den som ny skattehändelse. Detta gör du under Kassa- och bankhändelser - välj Skattekonto från Konto-listan - klicka på knappen Ny skattehändelse och lägg till information om händelsen. Ha en fin dag. /Tinna
Awesome