Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Nu har jag fått lite mer klarhet i hanteringen och ska försöka förmedla det så bra jag kan.😁Programmet stödjer ditt andra användningsområde och du kan välja själv vilket sätt som blir smidigast för dig.Alternativ ett är att du använder programmets drag and drop funktion inne via Bildunderlag i eEkonomi. Det är smidigt om du har PDFen på datorn. Du lägger alltså in dina kvitton/ PDFer i eEkonomi när det passar dig och programmet gör sitt bästa för att para ihop detta med dina bankhändelser.Ett annat alternativ är att använda dig av Visma Scanner-appen och slå på funktionen för att kunna mejla in underlag till en unik adress. Du kan välja om underlaget ska hamna i Scanner-appen (där du får kontrollera och godkänna innan det skickas till eEkonomi) eller om det ska skickas direkt till eEkonomi. Vill du att underlagen ska skickas direkt till eEkonomi görs den inställningen i Scanner-appen via funktionen "Skicka direkt till ekonomisystemet".Båda alternativen gör att dina bilder hamnar i Bildunderlag i eEkonomi och programmet kopplar ihop bilden med dina transaktioner (via Kassa och bank) om belopp och datum kan tolkas korrekt. Om programmet inte kan tolka uppgifterna får du själv para ihop bild med händelse.Läs gärna mer här.Hoppas att du blev något klokare! Du är varmt välkommen att ställa följdfrågor eller ringa in till vår support om du vill att vi förklarar igen.😊/Ebba
HejOm du inte har bokat av fakturan som betald redan föreslår jag att du bokför den felaktiga utbetalningen på konto 1680 för att sedan boka återbetalningen på samma konto så att kontosaldot nollställs. Om du redan har bokat av fakturan som betald bokar du återbetalningen på 2890 och den följande betalningen till den rätta leverantören på samma konto.
Hej!Idagsläget är det så att det bokförs direkt mot företagskontot om du inte har bankkoppling. Är det så att du önskar att det bokförs mot 2910 först så tar vi gärna in det som ett önskemål. Önskemål lämnar du enklast direkt i ditt eEkonomi nere i vänstra hörnet - knappen Feedback och förslag.Önskar dig en fin eftermiddag och återkom gärna om du har några följdfrågor./Ebba
Hej!Så roligt! Jag har mejlat dig, så tar vi den konversationen över mejl.😃Gällande ditt leverantörsregister kan du exportera ut det som en Excelfil via Inställningar - Import och export - Import och export av leverantörsregister. Du kommer att få den filen i ett CSV-format, som du antingen kan öppna via Google kalkylark eller Excel. Vill du sedan skriva ut listan går det bra att göra det via Excel/ Google.Ha en fortsatt fin vecka så hörs vi./Ebba
Tack för din svar!Jag ska kontakta med supporten för att ta bort alla mina tvivelMed vänliga hälsningarVeranika
Awesome