Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Tjerneld Tack för att du hör av dig till oss i forumet. Det du kan göra är att ladda ner filen och sedan högerklicka och välja byta namn eller markera filen alternativt klicka F2 för att byta namn. Det finns ingen inställning i Visma eEkonomi där du kan välja vilket namn pdf-filen ska få. Vill du att vi kikar på en annan lösning framöver är du välkommen att registrera ett önskemål om programförbättring till våra utvecklare. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Ha en fin dag //Tinna
Tack, det var med andra ord jag som letade på fel ställe. Snöade in mig på fältet där det står tabellskatt nämligen.
HejMin första tanke är att årets skattekostnad var bokförd i e-ekonomi innan du startade med deklarationen- /årsredovisningen. Deklarationssystemet både räknar ut och skapar en verifiaktion av skattekosntaden så den bör inte vara bokförd sedan tidigare i e-ekonomi utan den bör skapas av systemet och skickas tillbaka till e-ekonomi från deklarationsprogrammet.Om du i e-ekonomi tittar under Bokföring > Kontoanalys och på konto 8910 har du en eller flera bokförda poster på det kontot i e-ekonomi?Återkom med svar på frågan ovan så skall vi nog kunna hitta en lösning på detta åt dig.Ha en fortsatt fin dagJoachim
Då får det bli ett samtal till supporten, i mitt fall så är knappen ink den lilla pilen gråad med texten Mottagen av bank. Så den går inte att klicka på.//Tony
Hej@Fd medlem, En standardpost är en post som finns som standard i programmet/databasen och som är upplagd automatiskt när du aktiverar eEkonomi. I vissa fall går inte standardposterna att inaktivera i programmet. Vi kommer dock se över hur det ska hanteras för tillgångstyperna och om någon förändring sker återkommer vi här i tråden. Tack för du uppmärksammade oss på detta, önskar dig en fin dag! / Hanna B
Awesome