Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Vet inte egentligen om detta är en "önskning", även om jag uttryckte mig så. Tycker nog mer att det är ett fel. Hoppas verkligen att du har skickat vidare mitt inlägg till Önskningar om det nu är där det ska ligga. Vänliga hälsningar Anette
Hej @Fd medlem Tack för att du hör av dig till oss i forumet. Här behöver du gå in under Underhåll - Räkenskapsår - Klicka på pennan vid räkenskapsår och ändra till rätt datum enligt det som finns i Visma eEkonomi. Har några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet. //Tinna
Stort tack Tinna! Då ska jag nog våga mig ta mig an omstarten.Fredrika
Hej @Juliaa När du ska registrera en faktura med annan valuta än SEK som betald går du in under Kassa- och Bankhändelser och sedan måste du markera Utlandsbetalning för att kunna matcha mot rätt faktura. Om du har bankkoppling och inte kan göra några ändringar här och betalningen kommit in i SEK, kan du kreditera den ursprungliga fakturan (betala manuellt) och kvitta mot debet och sedan skapa en ny i SEK, markera att den inte ska gå iväg för betalning (betala manuellt) och matcha den mot bankhändelsen. Vill du inte kreditera fakturan kan du använda dig av Kassakontot för att slutföra betalningen, både för att matcha bankhändelsen (Övrigt uttag/insättning) mot Kassakontot och matcha fakturan mot Kassakontot. Hör gärna av dig till supporten om du vill ha mer detaljer eller om du vill att vi visar i ditt program. Ha en fin dag /Tinna
Hej @Anna i Väst Tack för att du skriver till oss i forumet. Idag har vi inte stöd för autogiro som betalsätt i Visma eEkonomi men jag vet att vi har andra kunder som också efterfrågat det och du får gärna registrera ett önskemål om programförbättring till våra utvecklare av Visma eEkonomi. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Du skulle även kunna undersöka om det finns någon partner till oss som har en integrationslösning. Mer information om vilka integrationslösningar som finns hittar du här. Ha en härlig dag //Tinna
Awesome