Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@KF LiljenbyTack för din input den är värdefull för oss. Som jag tidigare nämnt i andra trådar så kommer vi i början av året att fortsätta diskussionen gällande alla det önskemål och tankar ni har gällande Visma eEkonomi för föreningar och en av de stora punkterna är just avsaknaden av massuppdateringen. Vi tycker att Visma eEkonomi har potentialen till att bli det bästa programmet för föreningar och för vissa är det redan det idag. Men med det sagt så hör, ser och förstår vi det ni skriver och säger och vi fortsätter denna diskussionen internt och kommer att återkoppla i de olika forumtrådarna när vi har något nytt att uppdatera som är relevant för just den tråden. Ha en fin dag.
Hej igen,Det löste sig! Nu ser det rätt och riktigt ut. 🙂Tack så mycket igen!
Hej! Jag tänker att du kan göra som vår kunniga forummedlem beskrivit i tråden Kund betalat faktura två gånger. God fortsättning! /Tinna
Om man gör en order så kan man göra artikel och lägga t.ex. 4 st och delfakturera 1 del i taget.Man får då tyvärr ett nytt ordernummer på restordern som skapas när man levererar 1 st (av 4)
Hej @Bellan Välkommen som ny forummedlem 🙂 Gällande din fråga så behöver du ta kontakt med er bank för att se så ert bankkonto registrerats för att kunna ta emot betalningar med OCR-referens. Efter ni har säkerställt och fått en bekräftelse att ert konto är upplagt för att kunna ta emot dessa typer av betalningar så ska det fungera för era kunder att betala fakturorna. Om ni redan har detta upplagt på ert konto men det fortfarande inte fungerar behöver vi ha in en bekräftelse från banken som styrker att ert bankkonto är registrerat för att ta emot OCR-betalningar. Önskar dig en fortsatt fin dag //Tinna
Awesome