Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej JonSvenssonKarlsson! Länken som du hänvisar till i ditt inlägg verkar gälla för enskilda firmor och inte aktiebolag, vilket gör att den inte riktigt är tillämpningsbar för dig. Eftersom att vi inte har stöd för Bitcoin i Visma eEkonomi så behöver du sköta det manuellt, så här skulle jag råda dig att i första hand ta kontakt med en redovisningskonsult som kan hjälpa dig med hur du bäst hanterar detta då det är ett lite snårigt ämne. Om det finns någon annan medlem som har erfarenhet av detta får ni också mer än gärna hoppa in i tråden och dela med er av hur ni har gjort. /Tinne
Det var det lilla, snyggt att du lyckades lösa det själv! Ha en fin dag 🙂
Hej johngcar! Jag hörde att du har haft kontakt med mina kollegor på supporten tidigare idag gällande den här frågan och att du i första hand ska ta kontakt med Zettle för att kontrollera hur de hanterar kreditfakturor från sin sida. Börja med att ta kontakt med Zettle och återkom till oss eller mina kollegor på supporten så ska vi försöka hjälpa dig så gott vi kan! Önskar dig en fin måndag! /Tinne
Tack det var som jag trodde nej de står som obetalda. De hade tydligen betalat ett par manuellt men vägrat göra så på de två sista men då borde jag ju kunna ångra och göra om den då det är ändrat på deras adress så lägger jag in den med samma uppgifter och samma firma så borde det ju bli rätt då jag har skickat ett par nya fakturor och de verkar ha gått fram som det ska.Tack för hjälpen.A
Hej Agneta! När det gäller förskottsbetalning så går det inte att skapa en faktura med ett belopp på 0kr.Vår rekommendation är att du skapar upp fakturan så som den ska se ut, lägger till en textrad där du maneullt skriver att den är betald i förskott och ev. annan viktig information som kan vara bra förkunden att veta i det här läget. Jag hoppas att detta kunde hjälpa dig, återkom gärna om något känns oklart eller om du har några andra funderingar. Önskar dig en fin dag! /Tinne
Awesome