Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej AniVisma! I dagsläget har vi tyvärr ingen specifik funktion för avräkning och jag är inte helt med på hur du vill ställa upp din avräkning. Jag har bollat din fråga med mina kollegor och här har vi landat i att vi gärna ser att du tar kontakt med supporten, så att du kan visa precis hur du vill lägga upp det för att vi ska kunna ge dig en så bra lösning som möjligt. Slå gärna en signal till mina duktiga kollegor på supporten så visar de gärna dig hur du skulle kunna arbeta. Önskar dig en fin helg! /Tinne
Hej Hans! När du väljer att koppla bildunderlag som Inköp mot kvitto har du möjlighet att välja Annat konto och sedan Egen kontering: Är detta den typen av funktion som du efterfrågar? Om du har ytterligare önskemål på detta så rekommenderar jag att du lämnar detta till oss som ett önskemål. Det gör du direkt i Visma eEkonomi via knappen Feedback & förslag. Jag kan tyvärr inte lova att detta är något som kommer att implementeras, men alla önskemål som lämnas i produkterna tas emot och utvärderas av våra produktutvecklare. Jag önskar dig en fortsatt fin fredag och trevlig helg! /Tinne
Uttaget från banken kommer in i eEkonomi som en bankhändelse, välj då "Betalning av leverantörsfaktura" och plocka upp fakturan från listanSedan är ju detta ett gammalt problem som Visma borde löst för läänge sedan
Hej Nerko_ Här rekommenderar vi att du kontrollerar med din redovisningskonsult eller Skatteverket om du behöver göra några korrigeringar gällande momsrapporterna som redan är gjorda och deklarerade. I forumtråden Byte från Bokslutsmetoden till Faktureringsmetoden kan du läsa mer om hanteringen i Visma eEkonomi. Har möjligen @AnnicaL något att tillägga eller ge råd kring? //Tinna
Tack, en utmärkt lösning!
Awesome