Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Viktoria1979! Jag gissar på att din faktura har status Betald eftersom att du lyckades få den bokförd? I det här fallet får du matcha bankhändelsen mot en Övrig insättning för att få bort den från Kassa- och bankhändelser, där du väljer ett tillfälligt konto, till exempel 2893. Då kommer det att skapas en ny verifikation, som du därefter under Bokföring - Verifikationer skapar en korrigeringsverifikation på den nyskapade verifikationen för att "nolla" den. Hoppas detta hjälper och annars är du välkommen att slå en signal till supporten så hjälper vi dig vidare i den kanalen. Önskar dig en fin tisdag! /Tinne
Jag hade samma scenario fast för mitt Aktiebolag där jag också har bankkoppling. Förslaget My säger funkar lika bra här.Kassa och Bankhändelser - Matcha. Under ny bokföringshändelse så väljer man den kategori som avser inbetalning av kundfaktura - och då kan man välja en av fakturorna. Sen trycker man på ny bokföringshändelse (dvs innan man bokför det), och då kan man på samma sätt lägga till ytterligare en faktura. Så att båda fakturorna hamnar under samma inbetalning.
Hej ms_1994! Tack för att du hörde av dig till oss. Tyvärr är det svårt att lösa ärenden av denna karaktär via forumet, jag vill därför be dig att ta kontakt med mina duktiga kollegor på supporten så hjälper vi dig vidare i den kanalen istället. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! /Tinne
Tack för svar och hjälpen. Allt löst nu
Hej Bree! Tack för att du återkopplar, kul att höra att du kände att du fick en lärorik förklaring! 🙂 Du hittar det arkiverade företaget under Inställningar - Företagsinställningar och fliken Grunduppgifter. Jag önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka till forumet! /Tinne
Awesome