Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Magnus! Du måste låsa upp din deklaration för att knappen Uppdatera bokföringsvärden ska bli klickbar och för att de justeringar du har gjort ska hämtas upp i din deklaration. Har du gjort det annars behöver du göra det och sedan blir knappen aktiv igen. Efter att du är klar så behöver du gå in igen och låsa men det har du säkert redan koll på. Mer info finns i hjälpavsnittet Gör färdigt och lås //Tinna
Hej Håkan! Jag har ställt frågan vidare till teamet och fått till svar att det finns en begränsning vid 10 000 artiklar och detta på grund av prestanda. Om du har möjlighet så rekommenderar jag att lämnar ett önskemål om en förändring direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. I Visma eEkonomi finns det en knapp längst ned på sidopanelen som heter Feedback och förslag. Klickar du på den knappen kommer du till förslagssidan i Visma eEkonomi. Tryck sedan på den gröna knappen Lämna förslag. Du kommer då att länkas vidare till ett formulär där du kan lämna ditt önskemål. Önskar dig en fin eftermiddag! //Tinna
Ja, det kommer stämma om du bokför som du angivit - amorteringsdelen debiteras 2393 och räntedelen debiteras 8410.
Hej Lena! För att ändra behöver du, precis som du är inne på, kredtiera hela fakturan och skapa en ny. Läs mer i hjälpavsnittet Kreditera faktura med rot-/rutavdrag Önskar dig en fortsatt fin sommardag! //Tinna
Hej Nellie! Har du registrerat en debetfaktura där varorna levererats ut och sedan krediterar den fakturan kommer du att få en fråga: "Vill du att lagerartiklarna ska returneras till lagret när du krediterar fakturan?" och där kan du välja att svara Ja eller Nej beroende på om man då vill att varorna ska levereras tillbaka till lagret eller inte. Önskar dig en fortsatt solig dag //Tinna
Awesome