Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Toppen, tack! 😄
Hej Ewa! Jag har bollat din fråga med min kollegor en vända och här har vi landat i att vi gärna ser att du tar kontakt med supporten, så att vi kan se hur det ser ut i ditt program.Slå gärna en signal till mina duktiga kollegor på supporten så hjälper de dig med detta. Önskar dig en fin dag! /Tinne
Hej,först och främst ska du kontakta leverantören och göra upp med om de ska betala tillbaka dubbelbetalningen eller låta den ligga kvar till nästa faktura. Om den ska tas mot nästa faktura bokför du den fakturan som vanligt mot leverantörsskulder och betalar den sedan mot konto 1480 - om du konterar som du föreslagit kommer fakturan att ligga kvar obetald i reskontran.Lycka till!
HejNej du ska inte lägga upp skatteverket som leverantör. Betalningen bokför du i bankhändelser som inbetalning till skattekontot, det finns en egen händelser för detta som debiterar 1630. Moms- och Arbetsgivardeklarationerna liksom F-skatt bokförs separat som manuella verifikationer så att de krediterar 1630.
Eftersom aktiebolaget är en juridisk person helt skild från din enskilda firma måste ditt avtal med visma föras över, du får kontakta försäljningsavdelningen för att få det löst.
Awesome