Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Soul7yes! Det här är något vi kan hjälpa dig bäst med via supporten, så slå gärna en signal till mina duktiga kollegor på supporten så hjälper de dig. Önskar dig en fin tisdag! /Tinne
Hej Jeanette! Utan att veta vart i programmet du är eller vad du försöker bokföra så är det svårt att ge ett mer precist svar, men det finns vissa funktioner i programmet där du kan bokföra framåt i tiden, exempelvis manuella verifikationer. Däremot går det exempelvis inte att skapa bankhändelser framåt i tiden. Orsaken till att det ser ut så är för att bokföring ska göras löpande efter att en affärshändelse har skett för att kunna visa vad som har hänt i företaget, inte vad som kommer att hända. Om du behöver göra övningarna enligt datum så kanske det är att föredra att du startar om företaget och väljer räkenskapsår 2021 istället, som du själv föreslog. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig framåt, återkom om något känns oklart så hjälper vi dig. Önskar dig en fin dag! /Tinne
Hej!Gå till Kassa- och bankhändelser. I rullistan där det står Företagskonto ska du ändra till Kassakonto istället och fliken Periodens händelser så borde du hitta transaktionen. Klicka på den raden och Ångra matchningen. Därefter raderar du raden genom att klicka på papperskorgen. Sen byter du tillbaka till Företagskontot i rullistan 🙂MvhLovisa
Det är på kunden du ställer in hur den skall faktureras - Land/VAT nummer/privatperson ... detta styr hur moms tas ut eller intePå artikeln talar du om vilken typ det är - Vara/tjänst
Awesome