Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Efter det som jag läst mig till så skulle jag kunna bjuda in handläggaren så kan denne kika själv. Det vore ju optimalt. Tack för att du tog dig tid. 💐
Hej!Jag förstod också att du ångrade den och det är helt korrekt. När du ångrar en faktura så skapar Visma med automatik en kredit åt dig och kvittar bort den felaktiga fakturan. Om du går till fliken Alla kundfakturor och söker på kunden så bör du hitta denna kredit och mejla den till dem och förklara precis enligt ovan så kommer nog kunden att fatta :). Du kan spara ner krediten som pdf och mejla separat till kunden från din vanliga mejl.
Hejjag har återställt beloppet flera gånger men det blir ändå fel, programmet vill att beloppet ska vara 68,304kr och resultaträkningen vill samma!Jag uppdaterade alla siffror o började om hela årsredovisningen men det blir ändå fel. Provade även ta bort periodisering helt.Vet inte riktigt vad jag missar ärligt talat.Edit: verkade va att resultaträkningen i årsredovisningen tappat några rader. Oklart varför. men nu är det löst iaf!
Hej!Jag förstår att du inte har bankkoppling men kopierar du in ditt kontoutdrag under Kassa- och bankhändelser? Det är ett hett tips till dig framöver 😉Det känns som det blivit en himla massa korrigeringar och det enda tipset just nu är att du får kolla igenom alla dessa poster och se hur de är bokförda. Det måste ju även vara ett konto till som blivit fel med samma summa. Kolla ditt avräkningskonto eller kanske ett annat bankkonto som diffar?MvhLovisa
Hej Emilie! För att rätta och lämna in årsredovisningen så gör du enligt nedan: 1. Lås upp årsredovisningen. 2. Gå in på Underhåll - Räkenskapsår och radera åren som finns upplagda där. 3. Gå tillbaka till Visma eEkonomi och klicka på Inställningar - Räkenskapsår och IB, ändra startdatumet och spara. 4. Gå in i Visma Deklaration & Årsredovisning, åren skapas upp på nytt där. 5. Gör om deklaration och årsredovisningen. Jag hoppas att detta hjälper dig att komma vidare, återkom annars så kikar vi på det igen. Trevlig helg! /Tinne
Awesome