Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen Gustav! Det är helt klart ganska mycket som man ska hålla koll på men nu känns det som du fått ordning på själva arbetsgången. Den manuella verifikationen som du redan gjort på 2022 för omföringen av föregående års resultat 2021 kan du låta vara kvar. Då är redan steg 1 förberett inför nästa år 🙂 Ha en riktigt fin dag och välkommen tillbaka till forumet Tinna
Hej! Jag förstår att det skulle underlätta för dig men tyvärr så har vi ingen funktion i programmet som kan hantera det du beskriver, utan du får lägga in i fälten Varav moms. Stämmer det inte med underlaget så behöver du räkna på det själv först, precis som du gör idag. Önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka till forumet Tinna
Hej! E-fakturor som kommer in får status Pågående i listläget och sen när man öppnar fakturan så står det Mottagen som e-faktura längst ner i loggen på fakturan (som på bilden nedan). Har du några följdfrågor eller funderingar så är du alltid välkommen att höra av dig till oss i forumet eller till våra kunniga kollegor på supporten. Vänligen /Tinna
Det var snabba ryck, stort tack för svar! Misstänkte att det var just så.// Ante21
Tack Lovisa för ditt snabba svar. Det hade förmodligen löst det men jag kör nog med svaret från Roffakab för att då slipper jag manipulerar blanketer.sru filen manuellt.
Awesome