Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Ullis_1 Skönt att det löste sig och jag är jättetacksam över din återkoppling Välkommen tillbaka till forumet Tinna
Tack. Det löste problemet.
Hej igen @UlriS_!Jag förstår att det inte blir en optimal lösning och beklagar verkligen. Självklart vill vi att arbetet i programmet ska flyta på bra och att risken för fel ska hållas till ett minimum.Jag skulle rekommendera att du lämnar ett förbättringsförslag till våra produktutvecklare. Det gör du direkt i Visma eEkonomi, genom att klicka på Feedback och förslag nere till vänster.Vi flyttar nämligen idéhanteringen från forumet till våra produkter. Läs mer om det här > MvhMarielle
Det finns i dagsläget inget sätt att komma ifrån detta fenomen, ändringen beror på att det uträknade beloppet i SEK blir fast och valutabeloppet ändras för att motsvara SEK-beloppet till en senare dags valutakurs. Samma fenomen inträffar om du krediterar en faktura i annan valuta vid ett senare tillfälle än fakturadagen, då blir inte valutabeloppet detsamma som på fakturan och en valutadifferens uppstår. Det gäller att vara vaksam och kolla allt innan man skickar iväg.Iofs kan du ställa in att det ursprungliga datumet ska behållas på utkastet, då bör inte heller valutakursen ändras. Men om det tar flera dagar innan du får godkänt att skicka fakturan kan detta kanske ställa till bekymmer - då kan du kanske i stället flytta fram förfallodagen.
Hej Suzanne! Jag förstår att det är jättedrygt att det inte löser sig för dig.Vi får göra såhär: du hör av dig till vår support som får kika så du verkligen har fått in den nya uppdaterade bankkopplingen. Så utesluter vi att det är något som felar hos oss. Nästa steg får bli att du hör dig till banken igen. Det är så tråkigt att bli bollad fram och tillbaka men vad som händer på banksidan är, som du säkert förstår,jättesvårt för oss att påverka och hjälpa dig med men vi ska verkligen se till att det ser bra ut från vår sida. Välkommen attkontakta supporten Tinna
Awesome