Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tror att du postade ditt inlägg ungefär samtidigt som jag svarade. Kika i mitt svar och hör av dig om det är några konstigheter sedan. Ha en fin kväll! Tinna
Hej Ejbokföringsguru! Vi har tyvärr ingen möjlighet att gå igenom din bokföring för att se var felet ligger. Av bilden attdöma ser det ut som att du inte har skrivit in din F-skatt, vilket möjligtvis skulle kunna påverka beloppet beroende på om du har betalt in någon under året eller inte. Kanske är det detta som felar? Vi rekommenderar alltid att tahjälp från en redovisningskonsult för att avgöra om det är korrekt bokfört för att följa praxis i god bokföringssed. Vill du få hjälp att hitta en redovisningskonsult som har kunskap inom Visma Spcs produkter kan jag varmt rekommendera att använda vår söksida Hitta återförsäljare,där du kan filtrera på kompetens, ortoch produkt. Jag hoppas att detta kunde ge dig lite vägledning i hur du ska gå tillväga i din felsökning. Önskar dig en fin måndag! /Tinne
är den kvittad i Kassa och bankhändelser så kan du ångra där
HejJag utgår från att du informerat kunden om överskottsbetalningen och att ni är överens om att lägga beloppet som en förskottsbetalning på nästa faktura.Du kan använda 2429 eller 2420 som konto.På nästa faktura kan du som textrad bekräfta tillgodohavandet och ange viket belopp som återstår att betala.När betalningen kommer löser du upp saldot på konto 2429/2420.Vänliga hälsningarRoffaK
Om du inte har betalat den andra fakturan du registrerade kan du ångra den. Klicka på Åtgärder / Ångra.
Awesome