Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej ThereseTack! Vi hade tidigare iveckan ett fel i programmet där moms inte lades på fakturor till privatpersoner till Danmark. Feletär nu åtgärdat, men du behöver ångra fakturan och skapa om den på nytt för att det ska slå igenom. Återkom gärna om du stöter på problemet igen eller om du har några andra funderingar. Trevlig helg! /Tinne
Tack för svaret och jag önskar dig en trevlig helg tillbaka.
Hej Roffak!Jag uppskattar verkligen snabbt svar.Tack så mycket.Ha en bra helg.MvhAleem
Hej Sampletekk! Du kan göra precis så som@Roffakab säger, men jag vill även föreslå en annan lösningsom du kan användaom du inte vill bokföra detmanuellt. Nu har vi en funktion i Visma eEkonomi som gör att även omdu harregistrerat betalningen direkt via fakturan så läggsden per automatik in som en bankhändelse under Kassa- och bankhändelser.Där har du möjlighet att ändra datum och belopp på inbetalningen genom att klicka på Ångra matchning - Ändra bankhändelse. Varmt välkommen tillbaka till forumet. Trevlig helg! /Tinne
HejKolla att du har en momskod på de konton du vill använda i artikelkonteringen.Vänliga hälsningarRoffaK
Awesome