Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Ingående balansuppdateras automatiskt i Visma eEkonomi efter ditt första räkenskapsår, så det är ingenting dubehöver flytta till det nya året. Har duskapat ett räkenskapsår bakåt i tiden efter att ha arbetat i 2020 och 2021? Har du gjort detkommer IB från det första året gälla och då kan det se tokigt ut. Om du inte kunde hitta något fel när du tog ut kontoanalysen på 1630 föreslår jag att du kontaktar vår supportså att vi får koppla upp oss och titta på det i realtid. Önskar dig en fortsatt fin dag! /Tinne
Hej Simon! Eftersom att 2021 är det första året så är det inget du behöver göra. Det gör du först i bokslutet för 2022. Varmt välkommen tillbaka till forumet! /Tinne
Hej Simon! Du får varningen för att programmetläser av de uppgifter som finnsför år 2021. På grund avatt betalningarnaär bokförda i 2022tror programmet att du harobetalda fakturor år 2021, så du behöver inte ågärda någonting så länge du vet att allt stämmer. Jag passar på att skicka med en länk till vår Checklista för årsavstämning om du vill läsa mer. Önskar dig en fin måndag! /Tinne
Jag ska föröka komma ihåg att göra det
TackLovisa!Det är min politiska läggning som håller mig borta från den vänstra kanten!B4N/Rg
Awesome