Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej MSchenk! I dagsläget kan du bara få ut årsredovisningen i PDF-format. Om du vill kan jag ta in din fråga som en idé? Jag uppfattar dig som att du vill kunna ladda ner årsredovisningen i Word för att kunna redigera den? Om så är fallet vill jag tipsa omPDF-programså somAdobe Acrobat, där du kan redigera filer i PDF-format. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen tillbaka till forumet. /Tinne
Tack för det. Jag har hittills valt att spara rapporten som pdf, då visas bara den ena rapporten. Men i Firefox fungerar det. Mvh Tom
Tack!Då förstår jag att det inte går att få Visma att räkna ut, utan jag måste manuellt skriva in momsen på 2641.Tack för hjälpen! Case closed... 😉
Hej Ulf! Jag har fått information om att mina kollegor på supporten har mejlat en lösning till dig. Hoppas du får det att fungera och annars är du välkommen att svara på mejlet så hjälper vi dig Trevlig helg! Tinna
Hej Krääkus, Jag förstår att det skulle kännas mycket bättre för dig att ha möjlighet till flerdecimaler på dina kundfakturor men som programmet ser ut idag så finns ingen inställning för detta. Däremot har vi en idétråddär andra kunder önskat samma sak så gå gärna in i den och skriv ditt önskemål. Du hittar tråden Decimaler på pris vid fakturering eEkonomi Tack för att du hörde av dig och trevlig helg Tinna
Awesome