Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej, vi använder inte eEkonomi för medlemmarna, detta måste (tyvärr) skötas separat och via SVEMO. (Där också licenser och anmälningar till tävlingar ingår)Medlemsavgifterna blir bara införda i eEkonomi som en medlemsavgiftbetalning
Hej, Vi har gjort en fix för detta. Det ska nu gå bra att bokföra resultatet och låsa året i eEkonomi. Om det mot förmodan skulle vara fortsatta problem är det bara att återkomma här i tråden så kikar vi vidare. Ha en fin dag! / Hanna B
Hej Tom, Om ni vill ha samma serie för inbetalning som för den förväntade inbetalningen så behöver dessa verifikationsseriervara samma. Låt säga att vi harserie B på Inbetalningar och serie K på Kassa och bank. Sedan skapar vi enfaktura med betalsätt Swish. Den förväntade inbetalningen lägger sig då på serie K. Sedan gör vi själva inbetalning via Kassa- och bankhändelser och matchar mot Kort eller Swish. Verifikationen för inbetalningen blir då serie B. Se nedan bild. Är det såhär du skulle vilja ha det? För att ändra verifikationsserie går du till Inställningar - Företagsinställningar - Bokföringsuppgifter. Fundera på saken och tänk på att du är alltid välkommen att höra av dig till oss./Tinna
Hej!Det står tydligt när man lägger upp bolaget att man ska se över datumet mot registreringsbeviset men du är inte den första som missar detta. Mycket vanligt problem.Enda lösningen jag kan rekommendera är att skriva ut årsredovisningen till word och ändra datumen manuellt. Då får du sedan skriva ut och skicka in på papper detta år. Nästa år går det bra att göra årsredovisningen digitalt igen.MvhLovisa
Hej MSchenk! I dagsläget kan du bara få ut årsredovisningen i PDF-format. Om du vill kan jag ta in din fråga som en idé? Jag uppfattar dig som att du vill kunna ladda ner årsredovisningen i Word för att kunna redigera den? Om så är fallet vill jag tipsa omPDF-programså somAdobe Acrobat, där du kan redigera filer i PDF-format. Om du har några andra funderingar är du varmt välkommen tillbaka till forumet. /Tinne
Awesome