Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Härligt att det löste sig och tack för att du hörde av dig. God fortsättningoch välkommen tillbaka till forumet. /Tinna
Hej Mariana! I och med att vi inte vet vilken typ av kreditfaktura som du menar så skickar jag med information om hur du skapar både kund- och leverantörskreditfakturor. Här kan du läsa mer om hur du skapar en kreditfaktura från en leverantör och här kan du läsa om hur du skapar en kreditfaktura till en kundi programmet Visma eEkonomi. Ha en fin dag! Tinna
Hej HHH999! Det är svårt att tydavad som kan ha gått fel utan att se exakt hur du har gjort, hur gjorde du när du skapade korrigeringsverifikationen? När du skapar en korrigeringsverifikationska du markera rutan intill raden som ska rättas.En ny korrigeringsverifikation kommer attvisas och bokföringen av transaktionerna på de valda raderna vänds därefter automatiskt. Kika gärna på vårt hjälpavsnitt Skapa en korrigeringsverifikation så kan du se hur stegen ser ut för att vända verifikationen. Återkom om du inte får det att fungera så ska vi kika vidare på det! /Tinne
Hej! När du får detta meddelandet innebär det att ni har en låst period i er bokföring. Det finns två olika typer av låsning du kan göra i programmet för din bokföring. Den första hittar du under Inställningar - Företagsinställningar - Bokföringsuppgifter. Välj vilken månad du vill att din bokföring ska vara låst till. Den andra typen av låsning gör du under Inställningar - Räkenskapsår och IB - välj året du vill låsa - redigera och bocka i "lås bokföringsåret". Det är även här du låser upp perioder om något har blivit fel. Du kan jobba parallellt i åren innan och efter låsning. Du får undersökahur det ser ut hos dig och får du inte ordning på det så är du alltid att höra av dig antingen till oss i forumet eller till våra kollegor på supporten som har möjlighet att koppla upp och kika tillsammans med dig. Trevlig kväll! Tinna
Hej Kent! Jag är inte helt med på vilkenruta i excel-filen du syftar till. Om det är rutan för "StockArticle" du menar så kan du sätta "false" i den rutan för att det inte ska visas som en lagerartikel. Du kan testa följande steg och se om det hjälper: 1) Exportera ut artikelregistret från eEkonomi 2) Ändra t.ex priserna, true till false m.m - Välj sedan Spara Som och välj CSV så det blir rätt format. 3) Importera in artikelregistret igen. Hoppas detta hjälper dig i din fråga. Om jag har missförstått eller om problemet kvarstår är du varmt välkommen att kontakta våra duktiga kollegor på supportenså att de kan hjälpa dig felsöka i realtid. God fortsättning! /Tinne
Awesome