Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Fd medlem mfl! Det ären partner till oss, Automatisera Mera, som bygger kopplingen mellan Quickbutik och Visma eEkonomi och enligt den information som vi harså arbetas det för fullt för att få fram en koppling. Exakt releasedatum och hur funktionerna ser ut får ni bäst svar på från vår partner Automatisera mera Tack för att ni hörde av er! Tinna
Hej Therese! Tack för ditt förtydligande. Jag blir lite fundersam över varför det inte fungerar för dig trots att ni använder samma produkt. I det här fallet tycker jag absolut att du ska kontakta vår support så att de kankoppla upp sig och undersöka varför du får bekymmer med funktionen. Då får du hjälp på bästa sätt. Du får väldigt gärna återkoppla här i tråden hur det går så jag ser att du fått hjälp,det kan vara god hjälp för våra andra användare också 🙂 Jag hoppas det löser sig för dig och önskar dig en trevlig helg! /Tinne
Hej igen! Du behöver bara aktivera Ta emot e-faktura inne i ditt program och sen kommer vi automatiskt skicka din nästa faktura som e-faktura. Då slipper du lägga in fakturauppgifterna manuellt och behöver bara godkänna den. All denna information kan du läsa mer om på vår hemsida och skulle något bli fel är det bara att höra av sig så löser vi det. /Tinna
Hej,Det har jag missat, att man låser upp för perioder......Nu funkar det - tack!Mvh /Thomas
Hej,Tack för test. Nej jag gjorde inget mellan. Jag körde ut en förhandsgranskning och när det såg bra ut så skapade jag fakturan. Men får återkomma om det händer igen.Mvh/Micke
Awesome