Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Vi har nu åtgärdat felet som gjorde att det inte gick att bokföra emot konto 1980 utan att använda den work around som nämnts ovan./ Emil H
Hej JennyLundin! Är det Google Chrome som du använder som standardwebbläsare? Jag har försökt återskapa ditt problemoch i Google Chrome fungerar det hos mig. Min rekommendation äratt rensa din cache och cookies i den webbläsare du främst använderoch se om detta fungerar. Om du fortfarande inte lyckas får ner balans- och resultaträkningarna tillsammans efter detta så får du gärna återkopplatill oss i forumet eller kontakta supporten så ska vi kika vidare på det. Önskar dig en fortsatt fin måndag sålänge! /Tinne
Tack@AnnicaLNu är allt som det ska 🙂
Hej Jocke! Jag förstår att det blir lite omständigt för dig att jobba så som du gör idag. Utan att veta precis vad för typ av lösning du önskar såkan jag varmtrekommenderadig att kontaktavåra integrationspartners. Vi har flertalet partners som arbetar med just kassasystem ochlösningar föröverföring av bokföringsdata - kanske kan du hitta en lösning som passar dig där? Om du har fler frågor är du varmt välkommen att återkomma till forumet. Trevlig helg på dig! /Tinne
Oj då, det var skumt. Det fungerar på alla mina kunder med Handelsbankenkoppling... då kanske du ska kolla det med supporten! 😃
Awesome